Υποχρεωτικά Μαθήματα
Υποχρεωτικό
Δημήτριος Πετρόπουλος
Το μάθημα αποτελεί το βασικό εισαγωγικό μάθημα στις έννοιες του μάρκετινγκ και των τεχνικών πωλήσεων των γεωργικών προϊόντων και τροφίμων, καθώς και της έρευνας της αγοράς. Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των φοιτητών/τριων στις βασικές έννοιες της θεωρίας της προσφοράς, της ζήτησης, αλλά και των αγορών, ενώ συμβάλλει στην κατανόηση της διαμόρφωσης της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Επίσης αναλύεται το μείγμα μάρκετινγκ και το περιβάλλον εμπορίας, ώστε ο φοιτητής/τρια να έχει μία συνολική αντίληψη των διαδικασιών και μεθοδολογιών της διαμόρφωσης των στρατηγικών προώθησης των προϊόντων των επιχειρήσεων, ενώ γίνεται μια εκτενής αναφορά στην ανάλυση της έρευνας της αγοράς και στην προώθηση των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα της οικονομίας, λαμβάνοντας υπόψη και την ποιοτική διάσταση της παραγωγής.